Pagina's

woensdag 12 december 2012


Nog 1 kaartje uit de serie "nagemaakt". Het origineel kun je zien op www.thepaperlandscaper.blogspot.com bij de datum 20.11.2012.




De volgende kaarten komen wel uit mijn eigen brein :)
 
Onderstaande kaart is gemaakt met een sticker van Penny Black. Verder heb ik
weinig gebruik gemaakt van embellishments. Het lint komt uit mijn voorraad.
De tekst is een rub-on die ik al heel lang heb. Geen idee waar die van is, misschien
van Marianne Design.
 
 
 
De kaarten die hieronder staan zijn gemaakt met een stempel van My Favorite Things.
Ik heb deze stempels al een poos.
 
 
Deze kaart is gemaakt met papier van Crate Paper en de paperpad heet Paper Heart Collection.
 
 
En deze kaart is gemaakt met papier van Echo Park Paper en de paperpad heet This & That.
Op beide kaarten heb ik de taart voorzien van wat glitter en glans. De 'chocoladelaag' is voorzien van een beetje glossy accents en de 'jamlaag' heeft een beetje Stardust glitterlijm gekregen.
Ik heb getracht het goed te fotograveren, maar het is niet gemakkelijk.
Hoewel de foto een beetje vaag is, kun je de accenten toch wel zien.
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten