Pagina's

donderdag 6 december 2012

Eindelijk weer eens een paar kaarten. Gebrek aan inspiratie en een haperende verbinding tussen het fototoestel en de pc hebben gemaakt dat ik lang geen nieuwe kaarten heb geplaatst. Ik heb ondertussen wel kaarten gemaakt, maar vaak naar een voorbeeld van andere blogs.


Bovenstaande kaarten heb ik gemaakt nav een voorbeeld op www.crea10us.blogspot.nl op 12.8.2012

 
Bij deze kaart vond ik de kleurencombinatie zo mooi. Ik denk (maar weet het niet meer zeker) dat ik die kleurencombinatie zag op www.mycraftcentral.blogspot.nl op 26.10.2009
 
 
En deze kaart heb ik gemaakt naar het voorbeeld op www.suesstampingstuff.blogspot.nl op 12.11.2009. Ik heb deze kaart in verschillende modellen gemaakt (vierkant en langwerpig) en vaak voorzien van de tekst "Heppie Bursdee".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten