Pagina's

donderdag 6 december 2012

En de laatste kaarten die ik gemaakt heb. Hetzelfde als bij het vorige bericht. Weinig inspiratie en veel transpiratie en dus kaarten nagemaakt van andere blogs.
Ik zet de blogs er maar weer bij, dan komt de eer bij degene die het verdiend.
Let aub niet op de kwaliteit van de foto's, want die is beroerd. Van 2 kaarten weet ik niet meer wie mij geïnspireerd heeft tot het maken van de kaarten, maar als ik het weet, zal ik het veranderen.

 
?????????????????????
 
 
 
??????????????????????????
 
 
 
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Je hebt toch een serie prachtige kaarten gemaakt!
    Ook al heb je het voorbeeld ergens gezien dan moet je het toch nog maar even doen.....en dat is je goed gelukt hoor.
    Fijn weekend,

    Groetjes van Diny.

    BeantwoordenVerwijderen