Pagina's

maandag 11 februari 2013

Happy birthday

Dit is een kaart uit de categorie "goed gejat".
Ik zag ze op de website van Sharon Johnson (www.notimetostamp.blogs.splitcoaststampers.com) en vond haar kaarten gelijk prachtig. Haar achtergrondjes zijn gestempeld. ik heb gebruik gemaakt van DP van Bazzill Basics Papier, en dan de craftkleur. Ik was zaterdag bij Paper en Pictures in Doorn en daar hadden ze het. Mooie kleine blokjes, maar ook grote vellen. Er was trouwens heel veel leuks., je komt ogen (en geld) tekort daar.
De vlinder is van Memory Box, een plakdiamantje uit mijn voorraad, Craftpapier als basis en een stukje wit cardstock met een stempel uit een setje van MFT.



1 opmerking:

  1. hey, beter goed gejat dan slecht gemaakt, niet ? ik vind het geweldig hoe je dit verwoordt ! hahahahaha
    een heel erg geslaagd kaartje en jatten, stelen met onze ogen, doen we toch allemaal niet, ?
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen