Pagina's

zondag 27 januari 2013

Met oprechte deelneming

Deze kaarten hebben we af en toe ook nodig. Ik hou bij deze kaarten niet van al te veel poespas. Dus alleen cardstock en hier en daar een plakparel oid.


Het enige extra hierbij is een klein vlindertje met een plakdiamantje (of hoe heet zoiets) erop. Dat is ook zo bij de onderstaande kaart, alleen heb ik daar het vlindertje rood gemaakt. Het ponsje komt volgens mij van de Trekpleister en heb ik al jaren. De die is op beide kaarten van Marianne Design

 
En voor de laatste kaart heb ik gebruik gemaakt van een die van MemoryBox en grijs papier gebruikt.

 
 
Tenslotte nog een simpele kaar die ook voor moeilijke tijden gebruikt kan worden. Het geblokte papier is van Magnolia, het blauwe cardstock is van PTI en de tekst is een nieuwe clearstamp.
 
 

 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten