Pagina's

zondag 29 mei 2011

Lili of the Valley

Deze keer een kaart met een afbeelding van Lili of the Valley. En deze heb ik niet zelf ingekleurd. Ik heb ze ooit eens gekocht en dacht vandaag dat ik er toch maar iets mee moest doen. Naast roze en bruin cardstock heb ik het wat lichtere roze papier gebruikt dat komt van een blok papier van Forever Friends (Pink Parfait).
Het lint en de brad komen uit mijn voorraad. Daarnaast heb ik nog 2 card candys op de kaart geplakt. Ik weet niet meer waar ik die gekocht heb.

2 opmerkingen:

  1. What a sweet little fairy! I so love all the cute creations you have here on your blog...wish I could come stamp with you!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so adorable, what a sweet image and gorgeous card. hugs rachxx

    BeantwoordenVerwijderen